Paus

Nu blir det paus med examensarbetet drygt en vecka frammåt. Anna som jag skriver med ska sola och bada på kanarieöarna, riktigt fuskigt! Trodde jag skulle känna mer panik över det men vi har kommit så pass långt så det känns toppen. Har så gott som bara diskussionen kvar och den behöver vi bara ha börjat på innan jul så det känns lugnt.

Men inte ska jag ta det speciellt lugnt ändå. Imorgon ska jag handla julklappar, onsdag blir iof lugn. Men sen ska jag jobba 6 dagar frammåt. Tors-fre på förskola, lö-sö på Skälby och må-tis på förskola. Känns lite tugnt men behöver verkligen pengarna så det ska nog gå bra!

Nu ska jag kolla Greys..riktigt spännande...dags för avsnitt 8 säsong 4.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0