Dagens goda gärning

Satt i datasalen på Storken idag. Så börjar en telefon ringa utan ägare, så jag svarar. Visar sig att det är pappan till hon som ägder telefonen. Hon hade glömt den i skolan så hennes pappa fick mitt telnr så tog jag hand om telefonen så länge. Hon som ägde telefonen ringde senare till mig och så hon kom förbi och hämtade den. Mycket tacksam och glad var hon och som tack fick jag en toffifee ask... så snällt... Klart jag tog hand om telefonen, det hade ju jag velat att nån gjorde om jag tappade min...

Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad....

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är duktig du!! :) Då har vi gjort var sin god gärning denna veckan!!

2007-12-13 @ 22:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0