Jesus Christ Superstar!

Helgen spenderades nere i skåne. Hade hyrt bil och körde ner i fredags efter jobbet. Gick bara bra att köra men va segt, tog nästan 7 timmar.
I lö hade vi biljetter till Jesus Christ Superstar musikalen på operan i Malmö. Hade riktigt bra platser, rad 5 och i mitten! Musikalen va helt fantastisk. Vilka begåvade människor som va med! Ola Salo spelar ju egentligen Jesus men när vi såg den i lö va det hans ersättare (Niklas Säwström) som spelade Jesus. Detta gjorde mig absolut ingenting. Niklas va fantastisk och jag har svårt att se att Ola skulle kunna gjort det bättre. Niklas hade ett röstregister som jag inte tycker Ola kommer i närheten av. Men den största sjärnan i musikalen tyckte jag att Patrik Martinsson som spelade Judas var. Vilken röst och vilken talang!
Kvällen spenderades hos Mike med en massa folk och melodifestivalen, riktigt trevligt!
Hemresan va lite halvjobbigt, regn och snö om vartannat hela vägen från Staffanstorp till Eskilstuna. Trots det gick resan bra efter en härlig helt i södra Sverige!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, jag var och såg Jesus Christ Superstar i februari. Älskade verkligen Patrik Martinsson, han var helt fantastisk! Ola Salo var bra han med, han passade bra till rollen :)

2009-03-10 @ 22:04:19
URL: http://mattieblanchard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0