vill vill vill

Imorgon är det fredag igen. Förstår verkligen inte vart veckorna tar vägen. Ena dagen är det måndag och man har en lång vecka framför sig och nästa dag är det fredag. Vad händer där emellan egentligen? Inte för att jag direkt klagar men ändå...

Nån som kollar på semestersvenskar som går på 4:an på onsdagar? Handlar iaf om ett gäng reseledare nere i Thailand, deras liv därnere och även om turister som kommer dit. Som jag längtar tillbaka efter varje program. Får nästan ont i magen för att längtan blir så stor. Att få en massa sol, värme och bad varje dag. Få uppleva nya saker och bara ta dagen som den kommer, att inte ha några måsten. Fy 17 så underbart vi hade det Mia! (Måste bara säga att ja tycker expressen e lite seg... när kommer egentligen inslaget från när vi cyklade i Bangkok??) Längtar varje dag tills ja kommer få möjligheten att resa iväg dit igen! Vill vill vill....

Kommentarer
Postat av: Mia

Eller hur, jäkla sega de är..konstigt..kan bara säga att förstår hur du känner..känner precis samma sak..helt otroligt..och jobbigt..men nåt som e bra..när man har en jobbig stund på jobbet brukar jag tänka tillbaka till en härlig stund och ha det framför mig så går det mkt lättare..men sjukt vad man vill tillbaka till äventyren o värmen!!Kram

2009-01-24 @ 12:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0