Lördag

Första månaden på nya året bara springer iväg den med, halva jan har snart gått...

Idag e d ju lördag, ledigt igen. Så himla skönt att va ledig, sova länge på morgonen, ingen klocka som ringer, bara kunna göra det man känner för, inga måsten.. underbart!

Snart ska ja möta camilla nere på gymmet. Ska bli sjukt skönt att börja träna igen. Känner mig ännu inte helt frisk, lite förkyld fortfarande men ska ja vänta med att träna till jag är helt frisk så lär jag ju aldrig kunna börja igen. Känner mig verkligen laddad inför träningen, fy fasiken vilken träningevärk det ska vara imorgon :) Hehe..

Får se om det blir bio i kväll, e sjukt sugen på att gå men får se hur Martin mår. Annars blir det nog till att titta på körslaget!

Ha en bra lördag!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0