Helg!

Äntligen helg igen. Har varit sjukt trött denna vecka. Känns som det enda jag gjort är att jobbat och sovit, stämmer väl rätt bra iof ;) Nu är det iaf helg vilket känns toppen! 

Imorgon bär det av till Sthlm för att hälsa på Åsa. Längtar! E så gött att bo så nära varandra nu för tiden. Inte för att vi ses så ofta man skulle vilja, men blir ju betydligt oftare än när ja bodde i Halmstad och Kalmar. Blir en sväng på stan och självklart lunch på Kungshallen. Är så gott som ett måste när man är i Sthlm. En massa gott att välja mellan! Ät ju taco nu ikväll men lutar nog ändå åt att det blir från tacobar imorgon.... hmmm... några timmar på mig att fundera ut vad jag vill ha. Får vi vad vi hittar på på lökväll och sö. Vad det än blir så kommer det bli super!

Just d... har blivit matematikinspiratör på jobbet. Den 26:e ska ja på första träffen. Känns spännande och skoj! Alltid roligt att få utvecklas i sin yrkesroll!

Nee nu ska ja ner och ha en mysig fredagskväll med pojkvännen. Äta gott och se om det är något bra som visas på tv. Får försöka hålla mig vaken några timmar till även om ja nog skulle somna på engång om ja la mig ner i sängen!

Ha en najs helg allesammans!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0