Ser fram emot vad kvällen har att erbjuda

Nyss hemkommen från ett träningspass på gymmet. Idag blev det 30 min på crosstrainer, sen ben, armar och rygg för att avsluta med 160 raka situps och 60 sneda. Efter det en behövlig stretchning. Helt slut är jag, helt slut på ett väldigt skönt sätt.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sen bege mig ner på stan med Martin. Ska försöka att få tag på en kofta eller liknande till bröllopet nästa helg. Och Martin ska köpa kostym och skor. Sen blir det lunch på Spicy hot, längtar redan :)

Ikväll ska vi hem till en jobbarkompis till Martin och kolla melodifestivalen, spela spel och äta sushi. Har aldrig provat sushi och om sanningen ska fram är jag väldigt skeptiskt. Men ska bli spännande att prova iaf.

Nee duchen va det ja.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har inte heller smakat sushi, du får berätta sen hur det var, jag e också vääldigt skeptisk!! ja scotts är riktigt ögongodis! Ha en kul kväll!!kram

2009-02-07 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0