Helgen!

I fr åkte jag och Vean in till Sthlm (kan knappt beskriva hur skönt det var att bara ha en timme dit mot sex timmar). Vi va en sväng på tatueringsmässan och sen en snabbis i lite affärer innan det blev mat på Kungshallen. Sen bar det av till Nynäs där ja spenderade min lördag med familjen. Utgång på kvällen med förfest hos Simon. Va riktigt trevligt, länge sen sist. Blev en sväng till Telegrafen med, träffade några gamla vänner av olika slag. Tyvärr slutade intye kvällen mest exemplariskt då jag fick en flaska mot ena framtanden så den gick sönder. En riktigt olyckshändelse.... typiskt....
Igår åkte ja in till sthlm igen för att umgås med Åsa, blev en liten sväng på stan då med och sen åt vi lite på taco bar innan mitt tåg gick hem till Eskilstuna igen. En underbar helg med en massa människor jag tycker om!

Imorse ringde klockan redan vid åtta då jag gick upp och ringde tandläkaren och sen försäkringsbolaget. Så i em blir det en sväng till tandis, jag som inte är sådär jätteförtjust i dem.. skulle behöva boka en "vanlig" tid för undersökning med... men det får komma senare, en sak i taget! Ska bli skönt att få tanden fixad iaf, känner mig inte speciellt snygg med en trasig tand!

Ha en underbar dag!

1:a september idag, innebär det att hösten är här på riktigt då?? Känns som det!

Ciao


Kommentarer
Postat av: mumari

Det känns absolut som höst nu!



Kom gärna till mig och rösta på helgens bild :o)

www.mumari.se/2008/september/rosta.aspx

2008-09-01 @ 08:50:06
URL: http://mumari.se/
Postat av: Marie

Oh välkommen i min klubb! Jag har slagit av båda mina framtänder vid olika tillfällen, båda gångerna berodde det dock på min egen klantighet :) Kul att läsa din blogg förresten.

2008-09-02 @ 15:58:34
URL: http://mariemariek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0