Frost och myggbett, är det möjligt?

Fått ett myggbett på foten i natt, vet inte riktigt vad ja ska ta mig till, kliar som ja vet inte vad....ahhh

Kallt och frost utanför fönstret. Termometern visar 0,8. brrr... känner mig inte redo ännu för att klä på mig tjocka vinterkläder, vill inte att den redan ska komma. Kanske blir bättre under dagen. Men en mössa får det nog bli iaf på mitt blöta hår. men vinterjackan lämnar ja hemma!

Är det möjligt att myggen lever fortfarande trots att det e så kallt ute???


Kommentarer
Postat av: Anna

När termometern redan visar 0,8 då bor du lååångt uppe för här visar den fortf, 9+ på morronen^^

Kram

2008-09-30 @ 13:31:36
URL: http://kossananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0