Länge sen

Det va länge sen nu. Har inte haft nån motivation eller ork, men vem vet, kanske har den återkommit nu. Får se hur det blir men tänkte skriva en liten rad iaf.

På jobbet går det bara bra, dagarna rullar på och vi har fullt upp! Satt och räknade på mitt schema just och det visade sig att jag jobbar 1 timme för mycket på tre veckor så det måste styras upp nästa vecka. Inget gratisjobb här inte!

Har senaste veckan suttit fullt upptagen med att fixa ett album med alla min kort från Thailand. Efter mycket om och men fick jag det att gå ihop. Blev verkligen skitsnyggt!!

Igår bokade vi hotell i London, ska bo nära Paddington station så det blir säkert toppen. Däremot visade det sig när ja började kolla upp hur vi tar oss från Eskilstuna till Västerås och tvärtom, att vi inte kommer från Västerås när vi kommer hem från London. Missar sista tåget med ett par minuter, irriterande eller vad.... Får se hur vi löser detta...

Nee nu e det iaf fredag och det känns underbart. Hur skoj det än är på jobbet är det fantastiskt när helgen äntligen kommer! Ikväll blir det Idol och nått gott att äta till!

Ha en superbra helg allesammans!!!

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Anna

Soryy, sorry, sorry!! Jag skulle ju kolla m Christine om London-boende...har inte hunnit. Helt sjuk vecka!

Hörs imorrn...kram

2008-11-08 @ 18:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0