Helgen!

Helgen har bara vart bra. Haft en del saker att göra med ändå ingen stress, precis som det alltid borde vara. Eftersom jag slutade så tidigt i fre känns det som helgen varit mycket längre än den brukar med vilket är riktigt uppskattat!

Helgen började som sagt med en timmes träning, sen blev d godis land med Emelie. Kvällen bestod av godis och idol. Blandade känslor när Anna fick åka hem.
I lö blev d en sväng på stan med Martin. Hyrde film, Sweeny Todd, som vi såg på kvällen. Va väl en okej film, lite överdriven ibland bara....
I dag har vi bakat lussekatter, riktigt goda! En långpromenad med Lina, soligt, båsigt och kallt. Men härligt att komma ut lite ändå. Sen har jag strukigt julgardiner och juldukar. Nästa helg är det ju 1:a advent men då ska jag och Simon till växjö så kände att det va bäst att passa på nu denna helg. Får se om jag tar tag i resten av julpyntandet under veckan som kommer.

Nu e d snart soffan som gäller, bänkad framför One Tree Hill, precis som alla andra söndagar. Finns bara en sak att säga om den serien, Älskar den!

Imorgon är det måndag och igen och en helt ny vecka framför sig. Får se vad den har att erbjuda....

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0