Sol!

Måndag morgon och solen lyser in genom mina fönster, underbart!

Trots att klockan bara är lite över 9 har jag redan hunnit med en massa känns det som. Jag har ringt:
Vaccinationkliniken - måste ju ta sista twinrixsprutan nu efter resan, Mäklaren - nästa torsdag blir de fotografering av lägenheten, Bemmaningsservice - sagt upp mig från dem, ingen ide att börja nu när vi ändå ska flytta snart, M - ang. intyg och arbetsgivarintyg. Jag har även hunnit diska och packa väskan till dagen aktivitet - solning! Ska åka ner till stan och möte L när hon skrivit klart sin tenta så förmodligen lägger vi oss nånstans runt slottet och steker. E lite slöjmoln ute, men det känns bara skönt!

Fikan igår med M va riktigt trevligt, satt och pratade minnen från resan och planer inför sommaren, hösten och nästa resa man skulle vilja göra...

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det var väldigt trevligt!!!Skönt att prata med någon som förstår allt;) Hoppas du hinner ta en sväng till Västervik i sommar! Vore jättekul!!så mysigt här! Kan vi se på bilder o snacka ännu mer minnen!!! kramar

2008-06-03 @ 07:44:51
Postat av: mia

Ja det var väldigt trevligt!!!Skönt att prata med någon som förstår allt;) Hoppas du hinner ta en sväng till Västervik i sommar! Vore jättekul!!så mysigt här! Kan vi se på bilder o snacka ännu mer minnen!!! kramar

2008-06-03 @ 07:46:09
URL: http://miasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0