Favvisar

Några favoriter i repris från resan i Thailand. Va riktigt svårt att hitta sina favvisar. Har ju upplevt så himla mycket skoj!! Men har iaf gjort ett försök... Ingen inbördes ordning...


Anthong National Marine Park utanför Koh Samui. Underbart vackert och ett
härligt lugn...


Snorkling på Anthong NAtional Marine Park.


Mias Ketchup incident på vår favvorestaurang. Börjar fortfarande skratta när
jag tänker på det. Pratade om det senast förra veckan... : ) Koh Samui


Big Buddah på koh Samui. Shit så stor och maffig han va!


Taget på min födelsedag på Koh Pangan. Underbara stränder runt ön!


En thailändksskola i Krabi. Va riktigt skoj att vi fick komma in och titta. Stor
skillnad mot den svenska skolan!


Min första ridning på en elefant. Så otroligt stora elefanter är. Rolig trekking
som jag varmt rekomenderar! Koh Lanta.


Hehe... Otroligt snygga vi va när vi tog oss fram längs vägarna på Koh Lanta
men hjälp av varsin "bike"...


Njuter i vattnet i Koh Roks National Park. Turkost vatten så långt ögat ser.


Solnedgång på Koh Tao.


Koh Lipe. Kan man ha det skönare?!
Diggar din fot med Mia.. : )


Lång och härlig strand på Koh Lipe.


Skippa lärarkarriären och satsa på Thaiboxning?? Nee tror nog inte det...
Phi Phi öarna.


Jag och mia på Maya Beach på en av Phi Phi öarna.


Högt upp i det blå. Phuket.

Kan konstatera att jag hade en underbar tid med underbara upplevelser.
Längtar tillbaka en del....

Kommentarer
Postat av: mia

helt underbara bilder! Man kan inget annat än längt tillbaka när man ser dig superbrun ligga och sola på stranden..så otroligt skönt!!åhhhh!!!

2008-06-23 @ 13:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0