1 juni!

Gårkvällens grillfest va riktigt lyckad. Hade det supertrevligt med god mat och trevligt sällskap. Så skoj man kan ha med sin nya "kloka" vän, 118 100. Kan verkligen svara på alla livets små funderingar ; )


Dagen bjuder verkligen på ett underbart väder! E riktigt skönt ute!

Jag och Lovely packade väskan med lite smått och gott  imorse och begav oss på våra cyklar ut till Värsnäs. Turen dit tog väl ungefär 30 min. Rätt härlig cykelfärd. Spenderade några timmar i den underbara solen, ett tag hade ja en tanke om att ja skulle ta ett dopp, men blev aldrig riktigt så...
Sol, kortspel, strandtennis, en god bok, god lunch och gott sällskap och ännu mera sol, en perfekt söndag!

Ska ner på stan snart, ta en fika med M som har kommit på besök till Kalmar. Ska bli skoj att höra hur resan fortsatte efter ja lämnat Asien.

Fortsätt njuta av solen nu, det ska jag!

Kommentarer
Postat av: Martin

Kul att du tyckte cykelfärden var härlig, det tyckte du ju inte under tiden. :)



/MARTIN

2008-06-01 @ 18:18:31
Postat av: Lina

Kan va härligt fast det e lite jobbigt!!!!

2008-06-01 @ 18:35:50
URL: http://liina82.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som ni haft en kanonhelg...det har jag med, lugn och skön hemma på landet. Träffade Christine också!!! Inte ens två veckor tills vi ses, verkar som att ni kan behöva ett par "sessioner" då!! Hihi!! Vi hörs imorrn! Kram

2008-06-01 @ 22:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0