Länge sen

Länge sen nu... Har väl egentligen inget att skylla på, har bara inte riktigt orkat, inte vetat vad ja ska skriva...

Har vart hos släkten i Växjö en sväng sen sist. Hade det himlans mysigt. Så skoj att ses och ta igen lite av den tid som gått sen vi sågs sist. Borde verkligen se till att ses lite oftare!

Äntligen är solen här igen!! Som jag och säkert många med mig har längtat! Så idag blir det förhoppningsvis några timmar som spenderas i solen. Har köpt en ny bok så blir nog att ja sätter mig med den på balkongen senare. Är boken Skugga av Karin Alvtegen jag köpt och börjat läsa. Hennes fyra tidigare böcker är riktigkt bra och hittills håller även denna bok samma klass. Märks att hon är släkt med självaste Astrid Lindgren!

Ha en bra dag nu allesammans i det underbara sommarvädret!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att du blivit frisk också, slippa ligga inne och vara sjuk nu när det fina vädret äntligen har kommit tillbaka!! Riktigt snygg kofta, kan ju nästan tro att du längtar efter kyla så du kan ha den! ;)

2008-07-02 @ 20:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0