Framkallning...

Pratade med M imorse. Pratade en hel del om resan och det vi upplevt. Så himla bra och skoj att prata om allt, fanns vissa saker man glömt bort till den andra kom in på det. Blev iaf sjukt sugen på att ta tag i alla kort. Så nu har jag bestämt vilka jag ska framkalla. Blev runt 350 st... Nu är det bara att skicka in dem för framkallning och sen ge sig ut på stan för att hitta nått album till alla kort. Tänkte först jag skulle köpa ett album med plastfickor men har blitt mer och mer sugen på att köpa ett svart istället och klistra in korten.... Känns som man kan göra det mer personligt på det sättet....


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja men faktiskt..kan bli roligare så..kanske jag också ska göra..mysigt att bläddra i sen en grå höstdag! Idag har jag sökt jobb i norge, spanien o gbg..hehe..en härlig blandning..:) spännande att se vad det blir till slut!Kram!!

2008-07-23 @ 17:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0