Ännu en underbar dag!

Ännu en dag med underbart väder, sol och värme!!

Idag ringde klockan tidigt.. redan vid 8. Visst, kanske inte är jättetidigt men för att vara mig en dag när jag är ledig så är det tidigt! Bestämde mig igår för att gå upp tidigt idag så ja hinner göra nått vettigt innan ja ska ut och lägga mig och njuta av det fina vädret. Och det har ja hunnit, klockan är bara strax efter 9 och ja har redan ätit frukost, vart ute med sopor, städat och packat 3 flyttkartonger. Känns riktigt bra måste ja säga!

Dags att fixa lite till innan det är solen som hägrar!
Måste bara få klaga lite också. Är verkligen trisst att bo i lght dagar som denna. Tänk om man bodde i hus med egen tomt. Då skulle det bara vara att gå ut och njuta, nu blir det så mycket jobbigare med en massa planering... åhh längtar tills den dag ja får bo i hus!!

Ha en bra dag i det härliga vädret, det ska ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0