Lördag

Tänk att det redan är lördag och snart är den slut också.... Tiden bara srpinger iväg.
Förmiddagen idag va riktigt seg, låg mest och läste och halvsov.
Efter lunch tänkte jag att det va bäst att ta tag i dagen annars skulle den försvinna helt så jag tog min kära cykel och begav mig på en cykeltur. Slutet på turen blev Torshälla. En liten mysig stad/by här i Eskilstuna Kommun. Många mysiga små gränder och en kanal/å som flyter inom Torshälla. Cyklade bara och tittade lite innan jag begav mig hemmåt med ett stopp i en godisaffär, hur mycket godis som helst, endel för 2,90 och annat fär 5,90. Blev att ja köpte lite till bion ikväll : ) Blev en härlig cykeltur på ca 70 minuter!

Blir inte de bästa bilderna med min mobil men tänkte ändå d skulle va skoj att lägga upp lite bilder!

Min älsklingcykel!


Kolla in husbåten. Lite annorlunda och skojsig, Bra va hette den!




Ikväll blir det som sagt bio. Vi ska gå och se The Dark Knight! Har ju hört av dem som redan sett den att de ska va riktigt bra så ska bli skoj!

Ha en trevlig lördagskväll!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0