Äntligen!

Så.... då va första träningen avslutad. Blev ett pass på gymmet, 40 min. Kändes lagom med tanke på att ja inte tränat på säkert 7-8 månader. Är iallafalla helt slut, underbart! Längtar nästan lite till träningsvärken imorgon : ) Men shit så mycket framför allt styrka som försvunnit från min kropp, visst lite kondis också men har ju fått vardagskondis under tiden ja ej tränat. Dags att bygga upp den igen!

Nu e d snart dags för lunch, Gulaschsoppa med Bulgur, sjukt gott. Tänkte lägga ut receptet senare!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktigt duktigt!!! Det receptet vill jag gärna ha, thanks!! Kram

2008-08-18 @ 12:43:37
Postat av: Linda

Åh vad duktig du är! =) Skulle också ha stuckit ut en sväng imorse, men så ringde Amanda och sa att hon var i stan, så det blev inget med det. Får se om jag tar mig ut på en inlinestur lite senare kanske, får väl passa på så länge det inte regnar =)

Hoppas vi hörs snart!

Kramar

2008-08-18 @ 14:25:40
URL: http://paerlan.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad duktig du är! =) Skulle också ha stuckit ut en sväng imorse, men så ringde Amanda och sa att hon var i stan, så det blev inget med det. Får se om jag tar mig ut på en inlinestur lite senare kanske, får väl passa på så länge det inte regnar =)

Hoppas vi hörs snart!

Kramar

2008-08-18 @ 14:25:41
URL: http://paerlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0