The last one

Har sagt hejda till Mia for ett par timmar sedan. Hon skulle aka ut tidigare till flygplatsen for att  flyga ner till Jakarta och Indonesien dar hennes nasta stopp pa resan ar. Kandes konstigt att saga hejda. Man har anda levt sa tatt ihop under sa lang tid. Blev rord igar. Fick ett kort av henne, ett av de korten man kan satta in i ram sa det blir en tavla, ett av de korten jag fastnade for redan fran borjan, ett av de korten som visar hur underbara manniskorna ar i detta land. Lycka till med allt Mia, ta hand om dig, och TACK for denna tid!!

Kommer sakna den vanlighet som finns har, tank om vi svenskar bara kunde ha en del av den... det skulle racka langt....

Kommer sakna den goda maten som finns overallt, att bara kunna ga ut pa gatan och valja bland en massa mat for mellan 5-10kr...

Kommer sakna all den billiga shoppingen..

Kommer sakna varmen, solen, badet....
Att aldrig behova ha langarmad troja...

Kommer sakna alla upplevelser...

Fragan ar inte OM jag kommer aterkomma till Thailand, snarare NAR...

Kommentarer
Postat av: Mia

sitter pa ett sunkigt o rokigt stalle med locals..hah sjukt..du skulle sett mig ata frukost med dem i morse..fast ingen sa nat..skillnad mot vad det hade varit i thailand..men jag ska inte saga sa mkt an...har ingen aning hur de ar egenligen..Kan bara halla med dig om vad du skriver i detta inlagg!! PUSS

2008-04-11 @ 11:17:57
URL: http://miasvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0