Hatar

Jag vet att hatar är ett fruktansvärt starkt ord, men det är precis så jag känner just nu.
Jag HATAR min pollenallergi.

Trots att jag äter tabletter, använder nässpräy och ögondropper
så är den för djävlig.
Näsan är ganska okej ändå...
däremot ögonen....
de rinner, kliar, känns torra och svullna och känns som jag bara kan ha dem halvt öppna.

Sägs ju att det brukar va skillnad på pollerna år till år och att ungefär vartannat år är det värre,
och eftersom jag kan dra mig till minnes att det va rätt okej förra året
till skillnad från året där innan,
så hade jag väl ändå inte nått annat att vänta mig...

Men jag orkar inte!! Det tär något oerhört på krafterna.
Känns det inte bättre nu under veckan
blir det till att uppsöka doktorn nästa vecka och få nått mer att proppa i mig,
vad nu det skulle vara....

Trots att jag älskar den sol och värme som har varit nu
önskar jag att det kunde bli lite regn.
Vilket alla med pollenallergi nog förstår,
känns så mycket bättre regniga dagar...

Åhhhh....


Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare, har du också probblem emd denna j-vla pollenallergi. jag är drabbad också. Det här året verkar vara hemskt. Fy vad det kliar, blir tokig snart. Jag skulle vilja vaccinera mig.....

2008-04-29 @ 21:48:10
URL: http://www.jennykarpe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0