God(?)morgon

Huvudet va otroligt tungt när ja la det på kudden igår, fyllt av tankar och funderingar. Jobb, boende, försäljning, pengar, mobilräkning, kamera... Har en förmåga att inte kunna släppa tankar och funderingar när jag äntligen får sova. Snarare börjar jag tänka och fundera ännu mer och det slutar med att jag inte alls kan sova istället... Ett prolem jag gärna skulle vilja slippa.. Timmarna gick och tankarna blev fler och bara mer irreterande i mitt trötta huvud och kropp.

Känns det bättre idag då?? Nee... tror inte det iaf.. just nu känner jag mig mest trött och tankar och funderingar börjar ta form i mitt huvud igen.... Vill ha svar på att mina frågor...NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0