Bra och daligt

Somalltid e det val bast att borja med de daliga....
Har borjat fjalla.. men massa, pa benen... men som tur ar ingen annanstans.. peppar peppar...

Det bra..
Far tillbaka en MASSA pa skatten...jippi!!!

Ska handla lite ananas nu innan ja ska ta tag i det sista innan flyget...
Over 40 grader har idag.. helt crazy varmt och jag kanner verkligen hur frasch ja kommer va efter en hel dag i denna varme och en flygresa pa over 10 timmar... men men... that's life!!

18 timmar kvar till kalla sverige....


Kramar

Kommentarer
Postat av: vickan

hej!
du får höra av dig när du landat i sverige! och glöm inte att jag kommer till kalmar nästa fredag (18)då ska vi ses!
kramar!

2008-04-10 @ 19:41:56
URL: http://viktoriasecret.blogg.se
Postat av: Mia

Hejsan Lina, nu ar du hemma i kylan da, hur kanns det?maste va san konstig kansla..att frysa..
maste beratta att jag hitta phi phi laten pa engelska pa skivan..och det var nog hon jag trodde i bangkok, laste hennes facebook o hon var i asien..o vet du far betala tillbaka pengar..blaaa..kanns skont att komma fran jakarta imorn, ungefar samma kansla som bangkok forsta gangen..fast varre..har finns bara locals..heh..var sant som daniela sa,att det var annorlunda har..valdigt annorlunda..just nu saknar jag thai leendet, visst de ar vanliga har med, men deras humor o leende ar man van vid o kanner igen..men det blir bra det har sakert!! Ha det mysigt med nara o kara nu!!

2008-04-11 @ 11:15:39
URL: http://miasvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0