usch

Hosta och förkyld...har varken ork, lust eller tid till detta...AAAAAAAAAAA vill inte..kan bara anta att det inte blev bättre heller när en liten kille nös mig rätt i munnen i dag på vfun..så äckligt!!

Känner mig rätt dukigt när det gäller träningen. Har vart iväg trots att jag har vfu vilket ja inte riktigt trodde om mig...Men vet ju att det gäller att träna ordentligt nu om man ska vilja visa sig i bikini i flera månader. Därför får ja verkligen inte bli rikitgt sjuk nu, då skiter sig träningen ju...

Nee dax för lite idol nu och sen e d packat och klart från thailand, måste ju bara se det!

Ciao

Kommentarer
Postat av: vickan

hahaha mysig unge som nyser en rakt in i munnen...

2007-09-20 @ 21:13:49
URL: http://viktoriasecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0