Ringt runt

Har ringt och kollar vandrarhem nu när vättenrundan är 2008..vissa stället är det fullbokat redan och på ett annat ställe hade de inte ens tagit fram listorna så hon skrev upp mig så skulle hon återkomma sen, hade  redan tidigare också skrivit upp lite grupper så hon hade inte riktigt koll...Får se om och när hon återkommer..får nog kolla vidare om vi ska kunna få nått boende...vill ju gärna följa med och kolla när Martin ska cykla!

Har bokat tid hos Ann nu för klippning och slingor. Vill egentligen inte göra ljusa slingor men blir tvungen till det nu när vi ska åka bort hela våren. Tror inte man får ta in hårfärgning med väte och sånt i andra länder och sen blir det för jobbigt med att hålla på och färga håret då... Men sen när jag kommer hem blir det mörkt igen, trivs toppen i det mörka!!!

Nu ska jag ringa några till viktiga samtal ( e verkligen toppen när man är ledig så man kan fixa en massa sånt här!!) Sen ska jag åka och simma!!

Ciao  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0