Liv i Kalmar

1 tant med hund och 2 cyklister mötte jag när jag cyklade ner till bussen i morse. När jag sedan satt och väntade på busshållsplatsen såg jag 2 till cyklister och 2 gående. Ett par bilar och bussar såg jag med. Det var alltså mer liv i Kalmar mellan 05.15 och 05.45 än vad jag trodde...

Är inte så jättetrött heller som man skulle kunna tro, skönt det.  Har vart på stan, simmat och nu sitter jag och försöker plugga, går helt ok. Kom på att jag måste städa sen med, får ju en massa besök på lö... Blir nog en tidigt kväll i kväll..måste bara hålla mig vaken och se idol! Har spelat in Gilmore girls och What about Brian med denna vecka som jag måste ta mig tid att se snart!!E ju så nyfiken på hur allt kommer sluta!! 

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0