Mobil

Färgen på min "nya" mobil har börjat lossna... Helt sjukt, ska ju inte göra d efter att man haft den knappt 3 månader. Men det skulle gå på garantin sa d så ska nog skicka in den på service.. Men eftersom ja måste skicka in den, de har inget serviceställe här ja kan lämna in den på, så lär ja ju inte heller få någon lånetelefon, vilket kommer innebära att ja måste klara mig utan telefon..måste verkligen fråga hur lång tid det kommer ta när jag får tag på dem...

Fruktansvärt att man blivit så beroende av mobilen, tänk när man växte upp och den inte fanns... Känns som det är en evighet sen. Men klarade mig ju då får får se till att klara mig denna gång med!

Återkommer med hur d  går för mig...

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Kika gärna in på min blogg.. handlar enbart om bloggdesign och blogghjälp.. vem vet, du kanske hittar nåt skoj att använda på din blogg och göra den unik och personlig..=)

2007-10-30 @ 17:13:47
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0