Sköt dig själv och skit i andra

Kom upp för trappan tidigare och möter grannen utanför dörren. Då börjar hon fråga en massa om vi har problem med dörren, mumlar gör hon också så man hör knappt vad hon säger... Jag och Martin tittar på varann och "nee d har vi inte". Grannen fortsätter prata/mumla, vrider på låset ett par ggr... Sen kommer det fram vad det egentligen är hon vill klaga på, att jag rycker i dörren efter att jag låst den....

Men hallå, jag vet att jag har mina ticks men så är det. Känner jag inte på dörren innan jag går och lägger mig kan jag inte somna och känner jag inte innan jag springer ner för trappan så är de bara att springa upp igen. Det är en del av mig, har försökt vänja mig av med dem men det är lättare sagt än gjort!!

Men har man inget annat att klaga på så...

Åhh va trött jag blir på folk!


Kommentarer
Postat av: mia

Hahahaha .. att hon klaga på d, ja dåå har man inte mkt för sig..

2007-11-14 @ 19:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0