Smärta

Hemkommer igen från Växjö är ja nu. Har haft det underbart skönt och mysigt. Men fy fasiken vad ont jag har  min kropp, rygg, armar och lår..helt sjukt.. Smärtan kommer från i tisdagskväll när jag tänkte jag skulle vara snäll mot min kusin och åka vattenskidor med henne. Va nog över 5 år sen sist så hade lite problem att komma upp, men sen måste jag ändå få säga att det gick hyfsat. Åkte en bra bit i vågorna..tungt var det. Efter ett tag kom vågor som inte riktigt gjorde som jag ville så då föll jag pladask ner i vattnet. Oj så hårt vatten kan vara alltså :) efter det var jag helt slut i armarna och benen så orkade inte ta mig upp igen utan fick klättra upp i båten och åka båt tillbaka till land..lite förlust kanske det kändes som men orkade verkligen inte mer. Igår hade smärtan redan börjat komma men idag är det värre än någonsin..vaknade flera ggr i natt med av att det gjorde sjukt ont när jag rörde mig.. detta måste bara betyda en sak : Lina MÅSTE börja träna mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0